Heeft jouw hond moeite met trainen in de groep, of heb je liever individuele aandacht tijdens het trainen? Dan zijn de privélessen wat voor jou! Ook voor een aantal problemen aan huis kun je ook bij MyDogs Hondenschool terecht, kijk hiervoor op de pagina ‘privéles aan huis’.

Privéles op maat

In de privélessen geef je zelf aan waar je graag mee bezig wilt gaan. Dit kan bijvoorbeeld zijn wandelen aan een slappe lijn, het hierkomen of misschien wil je gewoon iets leuks doen met je hond! Vraag naar de mogelijkheden.

Locatie

In de privélessen trainen we op de hondenschool locatie, ergens in een woonwijk of bij jou thuis. Op de hondenschool is het een locatie met zo min mogelijk prikkels, wil je trainen met meer afleiding dan kunnen we die afleiding in de wijk opzoeken. Voor een andere locatie dan op de hondenschool komt er 0,25ct per km bij vanaf het thuisadres van de instructeur.

Wat kunnen we doen

• Basiscommando’s
  • Hierkomen
  • Netjes meelopen aan de lijn
  • Sport & Spel
  • Zit & Wacht
  • Naast
  • Af & Blijf

Jouw hondentrainers

Romy van den Bosch
Kynologisch instructeur

Mijn naam is Romy, kynologisch instructeur. Welzijn, plezier en samenwerking tijdens de trainingen vind ik erg belangrijk en ik hoop dit mee te kunnen geven aan vele baasjes en hun honden. Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten op de hondenschool.

Joyce Visser
Eigenaar / Kynologisch instructeur

Mijn naam is Joyce, kynologisch instructeur, en eigenaar van MyDogs Hondenschool. Sinds 2017 sta ik met veel plezier voor de groep. Het leukste aan mijn werk vind ik de vooruitgang die te zien is, bij de honden, maar ook zeker bij de eigenaren. Hopelijk gaan we samen een leuke en leerzame tijd tegemoet. Tot snel op de hondenschool!

Tevreden cursisten (én honden)

Meld je nu aan om je hond te trainen en leren begrijpen!

Meld je aan om een privéles te volgen met je hond!

Alle leeftijden

Flexibele planning

Individuele aandacht, je lest helemaal alleen. De les dient ingepland te worden in overleg. Neem contact op via het contactformulier, telefoon of e-mail.

35,- per half uur, daarna €15,- per kwartier extra
Na de les betalen per pin of contant.  Voor een locatie buiten de hondenschool komt er nog €0,25ct per km bij.

Meer cursussen voor je hond

Pubercursus

4 – 12 maand(en)
120,-

Je pup is ouder aan het worden, en dan komt de puberteit eraan. Het lijkt ineens of hij alle commando’s is vergeten. Bij MyDogs Hondenschool leer je hoe je hiermee om moet gaan.

Gevorderdencursus 1

Vanaf 6 maand(en)
120,-

Wanneer je hond de puberteit goed is doorgekomen zal deze zich verder ontwikkelen naar een volwassen hond. Wanneer de hond echt volwassen zal zijn, verschilt per ras.
In deze cursus gaan we de oefeningen uit de pubercursus uitbreiden, en komen er nieuwe oefeningen aan bod!

Funcursus

Na behalen gevorderdencursus 1
120,-

Deze cursus bestaat uit 8 leuke praktijklessen. De lessen duren 45 minuten. Een cursus waarin vooral plezier voorop staat! Elke week een nieuw thema waarmee we aan de slag gaan samen met je hond.