Er worden regelmatig verschillende soorten workshops gehouden, houd hiervoor de website, Facebook of Instagram in de gaten!

Workshop ‘hierkomen’

In deze workshop gaan we bezig met het oefenen van het hierkomen. Alle oefeningen zullen in spelvorm gedaan worden, zodat jullie er echt plezier aan beleven om het hierkomen te trainen. De workshop zal altijd plaatsvinden op een volledig afgesloten locatie, veilig dus om te oefenen hiermee! Deze workshop is geschikt voor alle leeftijden.

Workshop ‘lopen aan de slappe lijn’

Word jij ook vaak vooruit getrokken door jouw hond? Volg dan deze leuke workshop voor het meelopen aan een slappe lijn. Tijdens deze workshop zullen we een aantal verschillende oefeningen doen om het lopen aan de lijn te verbeteren. Na deze workshop heb je allerlei handvaten meegekregen om hier verder mee aan de slag te gaan! Deze workshop is geschikt voor alle leeftijden.

Workshop ‘hondentrucs’

Vind jij het ook leuk om met je hond nieuwe dingen te leren? Dan is deze workshop echt iets voor jullie! In deze workshop leren jullie allerlei hondentrucs aan. Van het geven van een pootje, tot het buigen, er komt van alles aan bod in deze leuke workshop! Na deze workshop kan jouw hond verschillende soorten trucs, en kunnen jullie hier thuis verder mee aan de slag! Deze workshop is geschikt voor honden vanaf 6 maanden.

Workshop ‘fun’

De naam van deze workshop zegt het al, dit is een workshop vol met fun! In deze workshop gaan we allerlei leuke en gekke oefeningen doen. Zo leert je hond zich bijvoorbeeld te verstoppen voor de monsters, en leren we de hond een allerlei trucjes aan. Een echte workshop om jullie band te versterken! Deze workshop is geschikt voor honden van alle leeftijden.

Aanmelden voor een workshop

Aanmelden kan op de aanmeldpagina. Staat de workshop die jij graag wilt volgen er niet tussen? Laat een bericht achter via het contactformulier en dan kijken we naar de mogelijkheden!

Meld je aan om een workshop te volgen met je hond!

Kijk bij de workshop voor welke leeftijd de workshop geschikt is

Eenmalige groepsworkshop Kleine groep van 4 tot 6 deelnemers, start bij voldoende aanmeldingen

22,50,-
Vooraf betalen.

Vanaf 6 maanden

Wanneer je hond de puberteit goed is doorgekomen zal deze zich verder ontwikkelen naar een volwassen hond. Wanneer de hond echt volwassen zal zijn, verschilt per ras.
In deze cursus gaan we de oefeningen uit de pubercursus uitbreiden, en komen er nieuwe oefeningen aan bod!

In deze cursus bouwen we de oefeningen nog verder uit dan in gevorderdencursus 1. Daarnaast zullen we vaker los van de riem gaan werken. De oefeningen zullen steeds moeilijker en uitdagender worden. Plezier staat voorop, zodat ook jullie band zal blijven versterken.

De gevorderdencursus 3 is de meest uitdagende cursus bij MyDogs Hondenschool. Naast dat de oefeningen uit voorgaande cursussen worden uitgebreid, zullen er ook nieuwe commando’s tussen zitten. Een uitdaging voor jullie beiden dus! Tijdens deze lessen zal er voornamelijk los van de lijn gewerkt worden.