Alle cursussen
De gevorderdencursus 3 is de meest uitdagende cursus bij MyDogs Hondenschool. Naast dat de oefeningen uit voorgaande cursussen worden uitgebreid, zullen er ook nieuwe commando’s tussen zitten. Een uitdaging voor jullie beiden dus! Tijdens deze lessen zal er voornamelijk los van de lijn gewerkt worden.

Hondentraining op maat

Niet iedere hondeneigenaar is hetzelfde. Ook hier houdt MyDogs Hondenschool rekening mee. Dus heb je een speciale wens wat je je hond wilt leren? Geef het dan aan, dan kunnen we gaan kijken of het mogelijk is dat we dit behandelen in de cursus!

Individuele aandacht

De groep zal bestaan uit minimaal 4 en maximaal 6 cursisten. Een kleine groep dus waardoor er voldoende aandacht is voor iedereen! En er is ruimte om je eigen persoonlijke vragen te stellen.

Positief en ontspannen trainen

Wij trainen op een positieve wijze. Dat betekent dat we goed gedrag belonen, maar we leren de honden wel grenzen aan. Deze cursus eindigt niet met een examen. Als je deze cursus hebt afgerond, heb je alle gehoorzaamheidscursussen gevolgd van MyDogs Hondenschool! Hierna kan je de cursus nogmaals doen en de oefeningen nog moeilijker maken, of doorgaan naar de Funcursus.

Indoorlocatie

Onze leslocatie ligt vlakbij afslag Nulde aan de A28. Goed bereikbaar voor hondeneigenaren uit Harderwijk, Ermelo, Putten, Nijkerk of Zeewolde. En dankzij de indoorlocatie kunnen we ook gewoon doortrainen met hondenweer.

Dit gaan we doen bij de gevorderdencursus 3

Deze cursus bestaat uit 8 praktijklessen, in deze cursus is eigen inbreng ook mogelijk voor wat betreft de oefeningen. Dus heb je iets dat je graag zou willen leren, geef het dan aan!

We gaan aan de slag met:

• Los volgen
  • Hier komen met afleiding
  • Achter
  • Af vanuit sta positie
  • Sport & Spel

Meld je aan om de gevorderdencursus 3 te volgen met je hond!

8 wekelijkse groepslessen Kleine groepjes 4 tot 6 deelnemers, start bij voldoende aanmeldingen

Totaal prijs, vooraf betalen.

Let op: Deze cursus kun je doen nadat je de gevorderdencursus 2 hebt afgerond bij MyDogs Hondenschool. Heb je een soortgelijke cursus elders gedaan, neem dan even contact op voor de mogelijkheden!

In deze cursus bouwen we de oefeningen nog verder uit dan in gevorderdencursus 1. Daarnaast zullen we vaker los van de riem gaan werken. De oefeningen zullen steeds moeilijker en uitdagender worden. Plezier staat voorop, zodat ook jullie band zal blijven versterken.

Funcursus

In deze cursus gaan we vooral veel plezier maken met onze honden. We doen in deze lessen meerdere onderdelen uit verschillende hondensporten en zullen hierin steeds verder uitbouwen. Zo kun je dus ook kijken welke onderdelen van de hondensport jouw hond het leukste vindt!

Privéles

Alle leeftijden
Datum en locatie op afspraak
35,- per half uur (excl. reiskosten)

Heeft je hond moeite om in een groep te trainen, of heb je liever individuele aandacht, dan is een privéles een goede optie voor jou!